Požádal/a jsem si on-line o zaslání nové PENNY karty poštou a ještě mi nic nepřišlo, co s tím?

  • Doručení zásilky může trvat až tři týdny. Vyčkejte tedy prosím a pokud Vám do této doby nic nepřijde, pošlete nám prosím adresu, kterou jste uvedl/a při registraci na email pennykarta@penny.cz a my situaci prověříme. 

Registroval jsem si PENNY kartu on-line, ale nepřišel mi do emailu verifikační kód nebo mi verifikační kód nefunguje.

  • Může se stát, že z nějakého technického důvodu Vám kód opravdu nedorazí nebo nefunguje správně. Pokud registrace nebyla proklikem na verifikační kód potvrzena, je automaticky po určité době deaktivována. Vyčkejte tedy 24h a poté se prosím registrujte znovu. Pokud Vám stránky hlásí, že se nelze registrovat, protože již registrace s těmito údaji existuje nebo se Vám zobrazí jiná chyba, prosím kontaktujte nás na email pennykarta@penny.cz a my situaci prověříme.

Mohu mít digitální i plastovou PENNY kartu se stejným číslem?

  • Je nám líto, ale tato varianta zatím není možná. Můžete mít buď plastovou nebo digitální kartu. Není možné mít plastovou PENNY kartu a elektronickou se stejným číslem. Řešení již připravujeme a představíme vám ho co nejdříve.
  • Digitální PENNY kartu v naší aplikaci PENNY (více informací o aplikaci najdete zde) lze zřídit jediným způsobem – a to novou online registrací na webu pennykarta.cz, kdy jako způsob doručení zaškrtnete „Digitální karta“. Po potvrzení prvního verifikačního emailu vám přijde druhý email s kódem, který je potřeba zadat do aplikace PENNY, čímž se Vám digitální karta do aplikace nahraje a je okamžitě aktivní.

Jsem si jistý, že jsem v papírovém formuláři vyplnil e-mail, PSČ, ale nejde mi se přihlásit.

  • V těchto dnech se registruje k nové PENNY kartě velmi mnoho zákazníků a my všechny registrace vyřizujeme postupně. Je tedy možné, že Váš papírový formulář ještě nebyl zpracován. Prosím vyčkejte. Případně je možné, že při digitalizaci formuláře došlo k chybnému načtení některého znaku. Proto Vám přihlášení nefunguje. Napište nám do schránky pennykarta@penny.cz a my situaci prověříme.

Na prodejně mi řekli, že mi novou kartu nemohou vydat, případně, že nemají registrační formuláře a o kartu si mám zažádat online.

  • Registrace je možná jak na prodejně, tak online. S ohledem na velký zájem o nové PENNY karty se může stát, že některá z prodejen nemá dostatečnou zásobu registračních formulářů nebo karet. Toto by nemělo trvat déle než několik dní, prodejny pravidelně zásobujeme. Pokud Vám nevyhovuje registrace online a chcete novou PENNY kartu získat přímo na prodejně, doporučujeme v takovém případě navštívit jinou prodejnu PENNY nebo několik dní počkat, než bude opět zásoba karet a formulářů na Vaší prodejně. Děkujeme za Vaši trpělivost.

Po přihlášení vidím v mých údajích překlepy nebo nesmyslné údaje.

  • Za to se omlouváme, při digitalizaci papírového formuláře se může stát, že některé znaky jsou špatně načteny. Prosím upravte své údaje, pro příští přihlášení bude již vše v pořádku.

Nemám e-mail, můžu se i tak registrovat a získat PENNY kartu?

  • Pokud opravdu nemáte email, PENNY KARTU Vám i tak rádi vydáme. Není však možné tak učinit on-line. Pro on-line registraci je nutné mít správně vyplněný e-mail. Můžete však na kterékoli prodejně využít papírového formuláře, kde není třeba e-mail vyplnit.

Mám víc PENNY karet, co s tím?

  • Zvolte si prosím jen jednu z nich, kterou budete opravdu používat. S touto PENNY kartou se přihlaste on-line, zkontrolujte údaje uvedené u PENNY karty, případně je změňte a používejte pouze tuto jednu PENNY kartu. Ostatní PENNY karty, pokud nebudou delší dobu používány, budeme z databáze postupně mazat.

Máme v rodině víc PENNY karet nevím, která je na moje jméno.

  • Zkuste se k PENNY kartě přihlásit na stránce https://pennykarta.cz/moje-penny/ pomocí údajů zadaných při registraci. Pokud to nelze, zkuste to u další PENNY karty. Jen tak můžete sám/a ověřit, která PENNY karta je Vaše. Bohužel ani na požádání Vám nemůžeme sdělit komu PENNY karta patří, porušili bychom tak zákon o ochraně osobních údajů. Můžeme Vám sdělit pouze informace k Vaší PENNY kartě a to na emailu pennykarta@penny.cz , uveďte však Vaše celé jméno, příjmení a dotaz nám zašlete z emailu, který jste uvedl/a při online registraci k PENNY kartě.

Sbírám na PENNY kartu nějaké body?

  • Zatím na PENNY kartě body nesbíráte, s PENNY kartou máte celou řadu jiných výhod – více o nich se dozvíte zde. Například aktuální nabídku slev s PENNY kartou naleznete zde: Aktuální nabídka. Do budoucna však připravujeme pouze pro držitele karet další zajímavé benefity.

Mám trvalé bydliště mimo ČR (např. Slovensko), mohu kartu získat?

  • Ano, o kartu můžete požádat i s trvalým bydlištěm mimo ČR, PENNY karty z online registrací ale doručujeme pouze po ČR.

Ztratil/a jsem PENNY kartu. Jak získám novou?

  • Napište nám na pennykarta@penny.cz Vaše registrační údaje, pokud jste si zaznamenal/a i číslo ztracené PENNY karty, tak i toto. Najdeme Vaši registraci a pošleme Vám novou kartu. Pokud bychom Vás nemohli z jakéhokoli důvodu v databázi najít, budeme Vás informovat a bude potřeba se znovu zaregistrovat a pořídit si tak novou PENNY kartu.
  • Vaši starou PENNY kartu po čase smažeme z databáze.

Mám nový telefon, když jsem si stáhl/a aplikaci PENNY a vložila kód z emailu z původní registrace, moje Digitální karta se tam nenahrála. Co teď?

  • V současné době je Digitální karta navázána na danou aplikaci ve Vašem mobilu, při přechodu na nový mobil, či při restartu do továrního nastavení, je bohužel digitální karta ztracená. V tom případě je nutné zrušit starou registraci a udělat registraci novou, načež Vám přijde nový kód. Napište nám Vaše registrační údaje na pennykarta@penny.cz a my to zařídíme.